Mikołaj ma bogate doświadczenie obejmujące wszystkie obszary łańcucha dostaw. W ciągu ostatnich 20 lat zajmował coraz wyższe stanowiska, pracując u liderów branży FMCG i handlu detalicznego, w tym takich firm, jak Danone, Unilever i Metro Group, gdzie odpowiadał za poprawne funkcjonowanie łańcucha dostaw, w tym za planowanie i logistykę.
Mikołaj prowadził i nadzorował ponad 50 projektów transformacji łańcucha dostaw, w tym przeprojektowanie sieci magazynów dla Unilever oraz Danone, co znacznie zredukowało koszty i poprawiło jakość obsługi klienta.
Po dołączeniu do Graphene Partners w kwietniu 2019 r. kierował kilkoma strategicznymi projektami, w tym ogólnoeuropejskim programem transformacji sieci magazynowej dla globalnego lidera branży FMCG. W wyniku tego projektu z magazynów konwencjonalnych powstało sześć dużych, zautomatyzowanych centrów dystrybucyjnych.
Ostatnio Mikołaj uczestniczył w projekcie budowy centrum logistycznego typu greenfield o powierzchni 130 000 m2 w Polsce dla dużej firmy e-commerce. Do jego zadań należało zarządzanie projektem od momentu nabycia gruntu do uruchomienia operacji. Obecnie Mikołaj wspiera tego klienta we wdrażaniu podobnych projektów w kilku innych europejskich krajach.